Tuesday 6 January 2009

Kitchenaid ...

Tangan kanan ni masih terasa sengalnya. Mesti the aftermath melenyek kentang to make mashed potato n as though that was not enough to make my hand more sengal, I also fried one big kuali of fried rice (6 cups of rice using the std rice cooker cup). Upon checking the receipt, rupa2nya D bought 3kg potatoes n I lenyek the whole lot with my bare hands! No wonder.

Bila bosan makan nasi, kenalah cari alternatif lain. Lepas bahan mentah dah bercampur, barulah teringat bab tangan yang sengal nih. Nak tak nak, teruskan juga menguli so for lunch semalam we had capati.

My HARAPAN tahun 1430H/2009 ... tersangatlah dialu2kan kalau ada sesiapa yang bermurah hati atau terlebih dapat dividend ASB kot teringin nak pahala lebih to sponsor yang kat atas tuuu atau yang kat bawah niih, hehe.
I tak cerewet tentang ronanya.. any color will do as my kitchen is neutral <- desperado betul pempuan nih!

No comments: